Masaż

MASAŻ KLASYCZNY

Dzięki zastosowaniu odpowiednich technik leczniczych masaż klasyczny zbawiennie działa na funkcjonowanie całego organizmu – jest w stanie zredukować obrzęk, udrożnić przepływ krwi i limfy, a także wspomóc odbudowę mięśni. Masaż klasyczny znacznie skróci też okres rekonwalescencji po doznanych urazach.

MASAŻ MOBILIZACYJNO-ENERGETYCZNY KRĘGOSŁUPA

Zmniejsza dolegliwości bólowe oraz niweluje napięcia odczuwane w okolicach kręgosłupa, które powodowane są siedzącym trybem życia lub zmianami zwyrodnieniowymi. Dzięki masażowi mobilizacyjno-energetycznemu kręgosłupa poprawia się ogólna sprawność układu lokomotorycznego.

DRENAŻ LIMFATYCZNY

Manualny drenaż limfatyczny pozytywnie wpływa na działanie układu krążenia. Polega na wykorzystaniu odpowiednich technik masażu do mechanicznego przepchnięcia chłonki w kierunku ujść żylnych. Dzięki temu może być stosowany w celu przeciwdziałania chorobom mającym związek z zastojem limfy, a także do terapii obrzęków. Pomocny także do skrócenia okresu rekonwalescencji po chorobach zakaźnych i nowotworowych.

MASAŻ SPORTOWY

Masaż sportowy to znakomita forma terapii bólów mięśniowych oraz poprawiania gojenia uszkodzonych włókien mięśniowych sportowca. Dzięki bodźcom mechanicznym oddziałującym na tkanki, narządy i układy organizmu, sportowiec ma szansę szybciej powrócić do efektywnego treningu i zacząć osiągać lepsze wyniki. Masaż sportowy pomoże lepiej odprężyć się po intensywnym wysiłku, przywróci także utraconą ruchomość, zmniejszy ryzyko przeciążeń oraz złagodzi ból.

MASAŻ SEGMENTARNY

Dzięki odpowiednim bodźcom mechanicznym wywieranym na daną strefę unerwiającą ciało, masaż segmentarny pozytywnie wpływa na leczenie chorób narządów wewnętrznych. Znajomość określonych stref oddziaływania i umiejętność rozpoznawania zmian odruchowych pozwalają masażyście naturalnie stymulować organizm za pomocą odpowiednich technik – bez skutków ubocznych.

MASAŻ RELAKSACYJNY

Wyjątkowe połączenie masażu klasycznego i energetyzującego w masażu relaksacyjnym pozwala na całkowite odprężenie ciała masowanej osoby oraz poprawienie ruchomości stawów. Polecany szczególnie osobom, które narażone są na stres psychiczny lub zakłócenia równowagi organizmu o podłożu środowiskowym. Masaż relaksacyjny pozwala zmniejszyć objawy przemęczenia i napięcia nerwowego, pomaga uleczyć nadpobudliwość, apatię, bezsenność, bóle mięśniowe oraz miesiączkowe czy zaburzenia krążenia. Pozytywnie wpływa także na leczenie chorób o podłożu psychicznym, takich jak bulimia, anoreksja czy nerwice.

Polecamy również terapię antycellulitową oraz masaż gorącymi kamieniami.
Gdańsk, Chełm, Siedlce – masaż i rehabilitacja w gabinecie lub Twoim domu!